Polpak

sobota, 1 grudnia 2012

Grudzień 2012 r. - plan recenzji

Dzień dobry,

W grudniu plan testów wygląda następująco.

1. Na początek mam zamiar zająć się dokładnym opisem zestawu firma Rega, na który składają się: wzmacniacz Rega Brio-R, odtwarzacz płyt kompaktowych Rega Apollo-R oraz kolumny Rega RS3 wypożyczonych od dystrybutora this.pl Audio. Wzmacniacz i odtwarzacz to podstawowe urządzenia z rodziny Rega, jednak ich dźwięk odstaje mocno w górę na tle konkurencji. Podobnie rzecz ma się z kolumnami RS3. Nie bez powodu komplet ten określany jest jako "system marzeń", choć jest to tzw. entry level w audio hi-fi.




2. Następnie chciałbym wykonać doświadczenie (i je opisać, naturalnie) polegające na wymianie zwykłego bezpiecznika we wzmacniaczu Hegel H100 na rodowany - niemiecki Padis. Ciekawy jestem czy usłyszę zmianę w dźwięku i czy będzie to rzeczywisty progres, jak to można przeczytać w licznych relacjach.



3. Chciałbym zapoznać się z okablowaniem łódzkiej firmy Sevenrods - mam nadzieję, że producent podeśle mi jeden komplet do testów, bo wstępnie mam już taki obiecany.



4. Kontynuując temat Rega, mam potwierdzoną przesyłkę gramofonu Rega RP1, który planowałem testować wspólnie z "systemem marzeń" z wymienionym w punkcie 1, lecz dystrybutor this.pl Audio spodziewa się dostawy nowej partii gramofonów z Wielkiej Brytanii dopiero gdzieś za 10 dni. Trzeba czekać, ale myślę, że warto.
To nie będzie taki model kolorystyczny jak poniżej, ale muszę przyznać, że RP1 w barwach flagi brytyjskiej wygląda intrygująco.



5. Być może uda mi się jeszcze "coś" opisać, ale wiadomo - idą święta, jadą Mikołaje, etc. Czasu mniej na audio...

Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację