Polpak

czwartek, 21 marca 2013

Kolumny Pylon Topaz 15 - zapowiedź testu

Jest mi niezmiernie miło poinformować P.T. Czytelników, że właśnie przeprowadzam odsłuchy nowych polskich kolumn o nazwie Pylon Topaz 15. Kilka miesięcy temu opisywałem TUTAJ ich większy siostrzany model - Topaz 20, dlatego bardzo jestem ciekawy jak mniejsza wersja (czyli Topaz 15) wypadnie w tym porównaniu.

Tym razem otrzymałem od firmy Pylon Audio aż dwie wersje kolorystyczne: wenge i orzech. Interesująco się prezentują.

Pylon Topaz 15 będę testował w towarzystwie innych kolumn: Indiana Line Nota 550, Vienna Acoustics Mozart Grand oraz Studio 16 Hertz Canto Two i Canto Three. Te dwie ostatnie pary mam odebrać od producenta na dniach.

Kilka zdjęć - niestety ciemnych, bo słońca mało, choć przecież mamy już wiosnę!




Od lewej do prawej: Vienna Acoustics Mozart Grand, Indiana Line Nota 550 oraz Pylon Topaz 15

3 komentarze:

  1. dzień dobry,
    proszę o informację kiedy ukarze się recenzja kolumn Topaz sporządzona przez Pana? Praktycznie jestem zdecydowany na zakup w/w kolumn jednak chciałbym zapoznać się z Pana recenzją. Proszę również o informację jak według Pana kolumny zgrają się z denonem 520

    pozdrawiam
    A. Andruszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry,

    Opis ukaże się jutro z samego rana.

    Rozumiem, że chodzi Panu o wzmacniacz Denon PMA-520AE? Jeśli tak, to myślę, że może być OK. Pylon Topaz 15 mają rzadką cechę dopasowywania się, adaptacji grania z różnymi amplifikacjami. Im lepsza naturalnie, tym lepiej grają, ale z tą "gorszą" też sobie wybornie radzą - ukrywają jej niedostatki, nie eksponują niedociągnięć.

    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, jeśli była by możliwość prosił bym o parę słów na temat porównania Pylon Topaz 15 z Indiana Line Nota 550...Pomieszczenie 14m2, muzyka elektroniczna,rock, hip hop.

    OdpowiedzUsuń

Komentarz będzie oczekiwać na moderację