Polpak

czwartek, 7 marca 2013

NuForce Air DAC - testy trwają

Odebrałem przesyłkę z przetwornikiem cyfrowo-analogowym NuForce Air DAC, który przesyła/konwertuje bezprzewodowo (w skrócie mówiąc) sygnał cyfrowy do wzmacniacza. Źródłem może być komputer, iPad, iPod, iPhone, etc. Obsługa jest łatwa i intuicyjna.

Na razie podłączyłem nadajnik USB do komputera MacBook Apple, a w nim włączyłem funkcję "SKAA USB Audio". Natomiast odbiornik/DAC NuForce Air DAC podłączyłem kablem analogowym do wzmacniacza Dayens Ampino (test TU). Urządzenia po ich włączeniu same bezproblemowo nawiązały łączność i po kilku sekundach popłynęła muzyka odtworzona z iTunes i YouTube. Super sprawa! Dźwięk wydaje się być świeży, mocny i dynamiczny. I wreszcie można uwolnić się od kabli.

NuForce Air DAC został wypożyczony z Audiomagic.pl.

Będę podłączał NuForce Air DAC do kolejnych komputerów i wzmacniaczy (w tym i Hegel H100), a także do iPada. Na wynik testu zapraszam za kilka dni.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację