Polpak

środa, 1 maja 2013

Plan recenzji - maj 2013 r.

1. Jako pierwsze planuję opisać amerykańskie kolumny bi-polarne Definitive Technology BP-6 (TUTAJ), które wręcz porażają umiejętnościami budowania realistycznej sceny, masywnością dźwięku oraz dużą swobodą przekazu. Kolumny zostały użyczone przez polskiego dystrybutora marki - firmę RAFKO.



2. Następnie zajmę się testem wzmacniacza cyfrowego NuForce DDA-100 (TUTAJ), który jest podwójnie cyfrowy. Bo za amplifikację sygnału odpowiedzialne są wyłącznie sekcje cyfrowe, a wzmacniacz akceptuje tylko źródła cyfrowe. NuForce DDA-100 został wypożyczony od polskiego dystrybutora NuForce - firmę Audiomagic.pl.



3. W następnej kolejności planuję zabrać się za odsłuchy urządzeń francuskiej firmy Atoll Electonique, które mam zamiar wypożyczyć z salonu audio Premium Sound w Gdańsku. Myślę o wzmacniaczu IN100 lub DACu.



4. Mam już umówioną sposobność testowania nowego polskiego wzmacniacza pochodzącego z firmy audio z Gdańska. Będzie to Baltlab Endo 2. Bardzo ciekawy jestem jego dźwięku.



5. Być może wystarczy mi czasu, aby zapoznać się ze słuchawkami HiFiMan HE-300. Ewentualnie, mam nadzieję zapoznać się też ze słuchawkami Beyerdynamic Custom One.




6. Taki jest plan, a odstępstwa od niego, jak zwykle, są możliwe i wielce prawdopodobne. Zapraszam do lektury!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację