Polpak

piątek, 15 listopada 2013

CocktailAudio X30 przybył na test

Z dużą przyjemnością zawiadamiam Szanownego Czytelnika, iż dzisiaj odebrałem przesyłkę zawierającą CocktailAudio X30 - jest to produkt koreańskiej firmy Novatron. Można go opisowo określić jako: wszechstronne centrum muzyczne "all in one". Jest to bowiem zaawansowany serwer muzyczny (z twardym dyskiem o pojemności do 4 TB!), kopiarka płyt CD i DVD, radio FM, radio internetowe, wzmacniacz cyfrowy 2 x 50 Wat (do którego można bezpośrednio przypiąć parę kolumn!), cyfrowy rejestrator dźwięku HD 44,1 kHz - 192 kHz, a także świetny przetwornik cyfrowo-analogowy na 24 bitowej kości Burr-Brown PCM1792a. W urządzeniu zamontowano gęstwinę wejść i wyjść - zarówno analogowych, jak i cyfrowych. Oczywiście, jest tu także łączność Wi-Fi.

Szczegóły użytkowania CocktailAudio X30 dostępne są TUTAJ.

Jako, że mam w swoich zasobach sprzętowych poprzedni model CocktailAudio X10, z którego zresztą jestem bardzo zadowolony, będę go porównywał bezpośrednio z X30. Zresztą po pobieżnym zapoznaniu się ze sprzętem, mogę stwierdzić, że nawigacja i obsługa X30 jest podobna do X10, czyli intuicyjna i logiczna. Bardzo prosta i przyjemna.

Niestety, dziś w Trójmieście jest cały dzień bardzo ciemno i pochmurno, w związku z tym zdjęcia CocktailAudio X30 wyszły ciemne i mało czytelne - niemniej jednak wklejam je, bo innych nie mam. Postaram się niebawem nadrobić tę niedogodność i tylko kiedy wyjdzie słońce, poddam X30 dokładnej sesji fotograficznej, bo to jest urządzenie wyjątkowej urody. Test zaś opublikuję za jakieś dwa tygodnie. Zapraszam.








4 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawy Twoich wrazen w odniesieniu do testowanego wczesniej X10 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry,
    CocktailAudiuo X10 jest bardzo fajny, ale X30 - fajniejszy. To tak w skrócie.
    A poważnie mówiąc, to X30 to dojrzały, audiofilski sprzęt o "multifunkcjalności". Jestem pod wrażeniem tego, co to urządzenie potrafi, a także jego rasowego dźwięku. Jednak testy jeszcze trwają - chcę go porządnie odsłuchać z różnymi DACami.

    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, mam pytanie: czy jest możliwość odtwarzać muzykę z Youtube bezprzewodowo np.: z kompa lub tabletu?
    Będę wdzięczny za info.

    OdpowiedzUsuń

Komentarz będzie oczekiwać na moderację