Polpak

czwartek, 1 maja 2014

Plan recenzji - maj 2014 r.

Kwiecień zamknął się całkiem pokaźną porcją nowych testów i opisów. Nie wszystko niestety udało się zrealizować - nie dojechał gramofon Linn Sondek LP12 Majik. Mam nadzieję, że dotrze w maju, lecz nie mając ostatecznego potwierdzenia, tym razem nie obejmuję go w planach. Zobaczymy co przyniesie czas. W maju mam przygotowanych również kilka nowości, o których będę informował Szanownego Czytelnika na bieżąco. Natomiast harmonogram testów wygląda następująco.

1. Jako pierwszy opiszę zestaw "Made in Great Britain", czyli wzmacniacz Rega Elicit-R oraz odtwarzacz CD i DAC Rega Saturn-R - są to całkowicie nowe modele firmowych urządzeń. Dystrybutor This.pl Audio niebawem także ma dosłać do kompletu monitory Guru Junior.




2. Następnie przewiduję test wzmacniacza lampowego Ming Da MC34-ASE, który także jest absolutną nowością w Polsce. Gra u mnie już od kilku dni, umilając przyjemnym brzmieniem i ciepłą barwą czas.



3. Potem mam zamiar napisać recenzję porównawczą dwóch zaawansowanych odtwarzaczy plikowych: FiiO X5 oraz HiFiMan HM-802. Będę je odsłuchiwać głównie ze słuchawkami magnetoplanarnymi HiFiMan HE-400 oraz Audeze LCD-2 (zobacz TUTAJ).



4. I właśnie to słuchawki planarne Audeze LCD-2 będą kolejnymi bohaterami testu - bardzo mnie fascynują konstrukcje ortodynamiczne.



5. W kolejce czekają trzy płyty z wytwórni Naim Label, przesłane do mnie przez polski oddział - Naim Label.pl. Wybiorę jedną lub dwie do opisu - muszę przyznać, że jakość dźwięku reprezentowana przez Naim Label jest wyśmienita.




6. W przyszłym tygodniu spodziewam się kolejnej przesyłki polskiego producenta kolumn z Jarocina - Pylon Audio. Będą to najnowsze kolumny podłogowe Pylon Audio Pearl 25.



7. Ponadto, chcę opisać także kilka płyt winylowych, w tym i pochodzących od dystrybutora Vinyl Goldmine z Bielsko-Białej.



8. Czekam na przesyłkę od wrocławskiego dystrybutora Moje Audio maty gramofonowej japońskiej firmy Harmonix. Zaś wzmacniacz słuchawkowy iFi iCAN dojechał do mnie wczoraj - właśnie trwają odsłuchy.



9. Planuję również test nowych kolumn głośnikowych z litewskiej manufaktury Audio Solutions, ale nie wiem, czy zmieszczę się z nimi w maju.


Zapraszam do lektury!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację