Polpak

sobota, 1 listopada 2014

Plan recenzji - listopad 2014 r.

Listopad to miesiąc, w którym odbywa się jedna z najważniejszych imprez audio w Europie. Mam na myśli oczywiście warszawską wystawę Audio Show, która w tym roku zaplanowana jest w dniach 8 i 9 listopada. Stereo i Kolorowo będzie w niej aktywnie uczestniczyć - mam zamiar w sposób niesztampowy opisać kilka, kilkanaście firm audio. Po szczegóły zapraszam Szanownego Czytelnika na strony bloga, tuż po zakończeniu Audio Show.

Oprócz relacji z Audio Show, zaplanowałem kilka testów stricte sprzętowych.

Na pierwszy ogień przewidziane są nowe w Polsce amerykańskie kolumny Polk Audio TSx550T, które niedawno anonsowałem TUTAJ. Grają u mnie już kilkanaście dni, można napisać, że z każdym dniem lepiej i lepiej. Wynika z tego, że są bardzo podatne na tzw. wygrzewanie. W ostatnim opublikowanym teście wzmacniacza Ming Da MC88-C sprawiły się znakomicie. Obecnie odsłuchuję je ze wzmacniaczem tranzystorowym Hegel H100 oraz cyfrowym NuForce DDA-100.


Następnie będę testować ciekawy produkt z Rumunii - to wielofunkcyjny przedwzmaciacz Audiobyte Black Dagon, który jest nie lada sensacją w świecie audio-stereo.



Kilka dni później mam zamiar zapoznać się z dwiema listwami sieciowymi doskonale znanej japońskiej marki Furutech, które dostarczy Vinyl Gold z Bielska-Białej.



Potem planuję opisać wreszcie ISOL-8 PowerLine, jak i również iFi Audio iDSD Micro, których testy z różnych względów opóźniły się.




W tym miesiącu pragnę zapoznać się z kolejnym po Harman Kardon Onyx głośnikiem/systemem bezprzewodowym. Tym razem będzie to wysoki model hi-fi - klasy lifestyle: Martin Logan Crescendo. Być może dystrybutor Polpak prześle do mnie nowe kolumny Taga Harmony.



W listopadzie mam nadzieję zapoznać się z premierowym odtwarzaczem plikowym FiiO X1, a także ze słuchawkami Audeze LCD-XC, które mam otrzymać od polskiego dystrybutora - firmy Audiomagic z Warszawy.



Oczywiście, jak zwykle nie zabranie recenzji muzycznych. Mam przygotowanych kilka gorących nowości.

Takie są plany, a co będzie w rzeczywistości - czas pokaże. Zapraszam do lektury.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację