Polpak

sobota, 1 sierpnia 2015

Plan recenzji - sierpień 2015 r.

Czas szybko płynie, lato jest już niestety na półmetku. Sierpień to czas intensywniejszych urlopów, więc Stereo i Kolorowo też ma zamiar w tym miesiącu nieco zwolnić tempo i rytm testów. W zasadzie planuję dokończyć tylko wcześniejsze zapowiedzi, no chyba, że wpadnie "coś" ekstra. Wówczas na pewno poinformuję o tym Czytelnika. Wstępnie na koniec sierpnia, początek września, planowana jest polska premiera pewnego baaardzo ciekawego wzmacniacza, który mam otrzymać w pierwszej kolejności. Zaś sierpniowy plan wygląda następująco:

1. Jako, że ostatnio rozpędziłem się z testami przewodów głośnikowych, więc po kablach Taga Harmony Platinium-18 i Cardas 101 Speaker, jako ich kontynuację, chcę opisać polskie Melodika Brown Sugar BSC2450 (zobacz TUTAJ).



2. Potem zajmę się minisystemem Cayin MM-3 (zobacz TUTAJ) opartym na lampach elektronowych. Ciekawe wzornictwo, solidne wykonanie, intrygujący dźwięk. Bardzo dobry zestaw do sypialni, gabinetu, biura, etc.



3. Planuję powrócić do wzmacniacza słuchawkowego Optoma NuForce HA-200 (czytaj TUTAJ), który zapowiadałem już raz pod koniec maja. Jednak wówczas nie zdążyłem przeprowadzić właściwego testu, a dystrybutor Polpak potrzebował ten wzmacniacz na czerwcową wystawę sprzętu audio. Niedawno jednak ponownie mi go odesłał, wypada mi więc tym razem gruntowniej przyłożyć się do recenzji.



4. W kolejce czekają kompaktowe kolumny podłogowe Xavian Neox 2 (zobacz TUTAJ), do których mam szczególny stosunek i duże uznanie. Bowiem niedawno miałem okazję poznać osobiście ich konstruktora - pana Roberto Barlettę i przeprowadzać z nim długi wywiad na potrzeby Stereo i Kolorowo (czytaj TUTAJ). Stąd wiem, że jest to człowiek wielce zaangażowany w sprawę audio, a co najważniejsze - to bardzo zdolny konstruktor dodatkowo obdarzony wysublimowanym zmysłem artystycznym.



5. W lipcu od dystrybutora GFmod otrzymałem dwie pary kolumn podstawkowych: Zingali Client Nano (wraz z subwooferem) oraz Zingali Zero Bookshelf (zobacz TUTAJ). To są pozycje z przedziału luksusowego - ich wykonanie jest więcej niż perfekcyjne - jest doskonałe. Słucham na nich od czasu, do czasu - a test sam się pisze.




6. Mam nadzieję znaleźć trochę czasu na opis premierowych systemów/głośników bezprzewodowych Lenco PlayLink (zobacz TUTAJ). Mówiąc szczerze, nieco broniłem się przed ich opisem, ale przedstawiciel dystrybutora DSV Sp. z o.o. Sp. K. bardzo na to nalegał twierdząc, że naprawdę warto. I dobrze, że nalegał, bo rzeczywiście te małe pudełeczka generują wręcz magiczny dźwięk. Jestem pod wrażeniem, choć naturalnie nie jest to brzmienie charakterystyczne dla high-fidelity. Lecz dźwięk jest żywy i obszerny, proporcjonalny i harmonijny. Więcej napiszę wkrótce.



7. Tak, wiem - ciągle nie sporządziłem zapowiadanej monografii wkładki gramofonowej Goldring 1042 (zobacz TUTAJ), opisałem ją tylko przy okazji testu gramofonu Pioneer PL-30-K (czytaj TUTAJ). Jednakowoż wciąż czekam na pewien gramofon, bo to z nim planuję ten test przeprowadzić. Proszę o jeszcze trochę cierpliwości.



Taki jest plan, a jakie będzie jego wykonanie? Czas pokaże. Zapraszam do letniej lektury Stereo i Kolorowo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację