Polpak

wtorek, 1 marca 2016

Plan recenzji - marzec 2016 r.

W lutym udało się opublikować dość sporą porcję testów i opisów, mam nadzieję nie zwalniać tempa także w marcu. Wiosna za pasem, czas na nowości audio hi-fi.

Marcowy plan przedstawia się następująco:

1. Jako pierwsze chciałbym opisać nowe polskie kolumny Avcon Avalanche Reference Monitor (czytaj zapowiedź TUTAJ). Jestem nimi prawdziwie urzeczony.




2. Następnie zajmę się przewodami głośnikowymi XLO UltraPLUS U-6-10 oraz interkonektami XLO UltraPLUS UP-1A-1M (zobacz TUTAJ). Od ponad dwóch tygodni stanowią mój podstawowy zestaw testowy.




3. W kolejce czeka najnowszy włoski wzmacniacz zintegrowany Audio Analogue Puccini Anniversary (czytaj TUTAJ), ale staram się nie śpieszyć się z jego recenzją, albowiem czas poświęcony jego odsłuchom to bardzo przyjemny czas...




4. Zaraz potem opublikuję test francuskiego zestawu. To zintegrowany wzmacniacz sieciowy Cabasse Stream AMP oraz kolumny podstawkowe Cabasse Surf (zobacz zapowiedź TUTAJ). Doskonały komplet do surfowania po serwisach steramingowych takich jak Tidal, czy Spotify i jednoczesnego pełnoprawnego słuchania muzyki.




5. Od dłuższego czasu czekają nowe polskie słuchawki Krüger&Matz Prestige Home (czytaj TUTAJ), ale wciąż nie mogę się za nie ostatecznie zabrać. Pewnie zrobię to dopiero w drugiej połowie marca.




6. Cieszyński dystrybutor Voice Sp. z o.o. zapowiada rychłą przesyłką nowych kolumn podłogowych duńskich Audiovector Ki3 Super (zobacz TUTAJ).




7. Z kolei białostocki dystrybutor Rafko planuje wysłać do mnie premierowy przedwzmacniacz gramofonowy Musical Fidelity MX-VYNL (zobacz TUTAJ). Jestem bardzo ciekaw tego urządzenia, bo Musical Fidelity MX-DAC okazał się być rewelacyjny.




8. Podążając tropem przedwzmacniaczy gramofonowych. Niedawno otrzymałem od dystrybutora Moje Audio z Wrocławia nowe phono-stage Trilogy 906 (zobacz TUTAJ).



Marcowy plan jest dość ambitny, ale realny. Test ośmiu sprzętów przez 31 dni, czyli mniej więcej dwa w tygodniu. Zapraszam do lektury Stereo i Kolorowo! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację