Polpak

wtorek, 1 sierpnia 2017

Plan recenzji - sierpień 2017 r.


Niestety, w lipcu nie udało mi się przeprowadzić wszystkich planowanych testów. Dużą ich część muszę więc przenieść na sierpień. Z kolei nowości testowych w sierpniu będzie niewiele. Załoga Stereo i Kolorowo planuje też dziesięciodniowy urlop. Trzeba korzystać z uroków lata!

Sierpniowy plan recenzji przedstawia się następująco:
1. Jako pierwsze opiszę premierowe monitory aktywne Fostex PM0.4c oraz Fostex PM0.5d (zobacz zapowiedź TUTAJ) wraz z regulatorami głośności Fostex PC-1e (zobacz TUTAJ) oraz Fostex PC-1000USB-HR2 (zobacz TUTAJ). Ten drugi wyposażony jest w DAC wysokiej rozdzielczości 24 bit/96 kHz. Monitory i regulatory to kapitalny zestaw nabiurkowy - poręczny i dysponujący dźwiękiem niezłej klasy.




2. Zaraz potem chciałbym zmierzyć się ze wzmacniaczem lampowym Audion Serling 20th Anniversary "Hard Wired" na lampach EL34 (zapowiedź TUTAJ). "Katuję" go już od dobrych kilku tygodni. Piękne, bo bogate i eufoniczne brzmienie.




3. W kolejce od dłuższego czasu czekają nowe słuchawki Fostex TH-7 (zobacz TUTAJ). Słucham na nich muzyki od ponad półtora miesiąca; ich test mam już "w głowie", ale ciągle coś mi przeszkadza, aby przenieść go na klawiaturę. Obiecuję, że w sierpniu zrobię to na pewno!



4. Podobnie jak ze słuchawkami Fostex TH-7, rzecz ma się z odtwarzaczem sieciowym Auralic Aries Mini (zobacz zapowiedź TUTAJ). Już kilka razy zabierałem się za pisanie tekstu recenzji, ale wciąż nie mogę jej dokończyć. Jednocześnie zapewniam, że Aries Mini to kapitalny sprzęt za umiarkowane pieniądze. Jestem nim urzeczony.



5. Niedawno z Kłodzka przyjechał do mnie ciekawy przewód zasilający DC-Components Power 4 (zobacz TUTAJ). Planuję jego test gdzieś w połowie sierpnia.



6. W lipcu chciałem opisać kilka przewodów Monkey Cable (czytaj TUTAJ). Przewody nie leżą cierpliwie i nie czekają na testy, a są aktywnie wpinane w różne konfiguracje sprzętowe. W tym miesiącu napiszę o nich kilka słów.



7. Jako że warszawski EIC niedawno został wyłącznym polskim dystrybutorem brytyjskiej firmy Cyrus niebawem spodziewam się przesyłki sprzętu tej marki. Przedstawiciel EIC zapowiada wysyłkę nowego urządzenia o nazwie Cyrus ONE (zobacz TUTAJ).



Tak wyglądają zapowiedzi testów. Być może w sierpniu jeszcze coś niespodziewanie do mnie przyjedzie, wówczas poinformuję o tym osobnym wpisem. Zapraszam do lektury Stereo i Kolorowo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację